Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar winkel@devriesmechanisatie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klaar voor de winter? Geef uw tuinmachines een boost!

Houd uw machines in topconditie met professioneel winteronderhoud. Voorkom dure reparaties en verleng de levensduur van uw machines.
Maak nu een afspraak en start het nieuwe seizoen zonder zorgen!

Aanmelden voor 31 december, betekent 10% korting op de totale factuur

De Vries Mechanisatie BV
Lieving 45 9411 TC Beilen  Tel.: 0593 582 026